kaajsaryden

det var längesen, jag borde ha ringt

Publicerad 2010-08-01 22:30:33 i Allmänt,

Jaha då var denna helg över och marknaden är slut och detsamma är jag. Har jobbat hela helgen nere på marknaden men har även hunnit med lite festligheter. Har iallafall haft det jättebra, träffat massa med människor som det verkligen känns som att det var en evighet sen jag träffade.
Så idag har det bara varit att sova, välbehövligt om jag ska orka städa hela marknadsplatsen imorn och på tisdag, usch! Så tänk på det alla som har slängt något där nere, det ska lilla Kajsa städa bort hihi. Men ikväll fick vi här hemma fint besök av familjen Persson/Lindström/Rosander. Blev grillat och kubb spel en bra kväll. Men nu blir det sängen med svensk musik av Lasseman, Horn och Kentan och lite läsning.

bbbff, så är det bara

Kommentarer

Postat av: bbbff

Publicerad 2010-08-04 20:38:09

fifan va du är bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kajsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela