kaajsaryden

ha ha

Publicerad 2010-08-20 11:48:32 i Allmänt,


Igår var jag på min livs första bockjakt ( ja ni kan skratta, för det gör jag också). Jag kanske inte är den personen man ser ute i skogen precis, jag ser inte det iallafall hihi. Men Simon lyckades övertyga mig om att följa med men tror han ångrade det, eftersom jag till slut inte kunde vara tyst utan satt och "visksjöng" för mig själv, jaja. Som tur såg vi bara två som vi inte fick skjuta men fysjutton vad söta.
Åkte hem idag på morgonen iallafall för att åka in till doktorn för att kolla mitt knä, men svaret blev att det nog är något med musklen som sitter fast typ i knäet. hmm så ska träna upp stabiliteten nu.
Sitter och kollar på top model i Simons tröja och bara gottar mig av det sista av sommarlovet. Mumma

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kajsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela