kaajsaryden

dåliguppdatering.se

Publicerad 2010-02-15 19:20:04 i Allmänt,

Dansen tar verkligen dö på mig! Ja efter snart en och en halv vecka av dans har jag en så otolig träningsverk och inte blev det bättre av att jag tränade fotboll för fösta gången detta år igår också, men gillar det till tusen att det är igång igen! en mycket bra allahjärtansdag rakt igenom, en mycket fin dag med fint sällskap.

Sitter nu och smaskar på chokladhjärtanen som jag fick igår och så ska jag egentligen göra lite av spanskaläxan som våran kära Aracely har gett oss över dessa veckor och lovet. Men tror det blir os nu isället låter mycket bättre i mina öron!


blir en bild på mig och min fina lilla Persson lånad från Josse, det kallas lycka och otoligt stor vänskap

Kommentarer

Postat av: persson

Publicerad 2010-02-16 18:48:37

Postat av: GULD1

Publicerad 2010-02-16 18:50:16

haha jag råkade bara skriva persson! det var ju fel, men jag ville bara säga att du är så jävla bra min BBBFF hahaha <3

Postat av: sandra

Publicerad 2010-02-16 21:23:15

det ska jag göra:D

jättehärlig bild förresten! vi får ta och ses ngn dag tycker jag!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kajsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela