kaajsaryden

you are my disease

Publicerad 2010-03-13 12:46:21 i Allmänt,


saknar
Jaha blev ingen teaterträning för mig idag utan blev att sitta hemma och snuva och låta som en kråka istället. Blir nog att besöka doktorn på måndag och se om det är halsflus eller vad det kan vara. Ucsh och bara en vecka till premiären också och behöver verkligen träna, dessutom känns det som att alla som jag känner ska gå på premiären! Men hoppas att det blir lite bättre tills imorn så jag kan vara med och träna lite men sjunga kommer jag nog inte kunna göra på hela veckan, måste spara rösten tills på fredag och lördag så den håller då iallafall.
Så nu sitter jag här istället för att stå på scenen, tråkigt som bara den. Ska läsa en bok och lyssna på musik. Blir en lugn lördag, så blir det när man inte orkar något annat.

hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kajsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela