kaajsaryden

remind us all of what we used to be

Publicerad 2010-03-06 18:09:05 i Allmänt,


Bild tagen från Elin från våran Mamma Mia kväll för ett tag sen

Ser ut som att kvällen kommer spenderas ute i Kråketorp, äta gosaker och färga mitt hår tror jag det blir. Håller på att bli rödhårig så nu blir det massa brunt i håret så det reder ut sig. 
Dagen skulle egentligen ha börjat med fotbollsträning men blev att sitta hemma och plugga kemi ist, vilket lördagsnöje asså. Men Elin fick med mig upp till backen så blev en fika där, hon hade även med sig systemkameran så jag hade något att syselsätta mig med. ha ha mkt roliga bilder på fröken Bertilsson blev det. 

Ne ska hämta Persson snart så blir det att åka till Kråketorp, en bra kväll kommer det bli med mina fina tjejer tror jag. 
Tjohej på er

 

Kommentarer

Postat av: Kristin

Publicerad 2010-03-06 18:20:33

Aah snyggaste posen alltså. :) kajsa you go girl! ;)

Postat av: josse

Publicerad 2010-03-08 19:20:41

ojdå, seriösa bloggen har blivit ännnnnu mer seriös :o ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kajsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela