kaajsaryden

man vänjer sig snabbt, man väntar på nån

Publicerad 2010-05-05 19:48:40 i Allmänt,



Imorn är det precis ett år sen jag och familjen var på Rhodos, att allt kan förändras så mycket på ett år. Att man själv kan ändras så mycket under ett år och hur man ser tillbaka och undrar hur det hade varit med andra val.

Måste plugga nu, känns som jag ska hinna tusen saker innan jag åker. Min planering;

*idag, skriva engelska, krönika och lite gympa
*imorn, resten av gympan, krönikan klar, träning och baka kaka
* fredag, rättkundskap + massa med packning

japp älskar dessa dagar som är tills vi åker, men får tänka positivt om en vecka ligger jag på en solig strand!

hejhej

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-05-05 21:39:16

Haha men lilla kajsa då ;) Ja det är mycket och mer ska det bli, sommaren 10 här kommer vi :D du med min fina vän <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kajsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela