kaajsaryden

aldrig dagisfröken och idag är allaärtjuriga-dagen

Publicerad 2011-02-25 23:17:55 i Allmänt,

Idag har Persson och jag varit i Kalmar, hittade en kavaj och lite smink. Men iallafall på resan dit åkte vi buss och fanns barn som blev åksjuka så var inte så jäkla trevligt. Och då insåg jag att jag fattar inte hur t.ex. min mamma som jobbar på dagis klarar det under perioder med magsjuka, ne aldrig dagisfröken.
Så har Persson och nog träffat världens trevligaste människor idag, nej eller inte. Busspersonal (ofta det heter så Kajsa) var otrevliga och hon som sålde biljetter hackade på Persson, fy fasiken hahaha.
Ne men vi klarar oss, det är ju inte det, vi fick skratta lite hahahaha. Och nu har Persson varit här och vi har peppat inför imorn, en bra kompis man har, puss på henne.
roligt inlägg eller inte hhahah, jaja ni som läst hela, klappklapp

hejhej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kajsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela