kaajsaryden

danmark del 1 - familjen, vecka 1

Publicerad 2011-08-17 23:55:06 i Allmänt,

Bilder från den första veckan i Danmark, som jag spenderade hos familjen Sloth nere i Sonderborg, nästan längst ner i Danmark. Skrämmande att bo helt själv hos en ny familj men sådana underbara människor som dom var får man leta efter. Från dag ett var jag en i familjen!alversta-köpenhamn, köpenhamn-sönderborg
rundvandring i Sönderborg, hamnen, Alberte & jag, jag hur högt vattnet hade varit typ hihi
dansk middag, dom kan mat dom där danskarna haha
jag och familjen på Danmarks näst högsta topp, 170 meter, påväg till norra Danmark.
Danmarks Sahara nästan, massa sand iallfall haha
Löken, efter men underbar middag hos familjens farmor.
skagen med hela familjen Sloth
hela familjen Jess, Alberte, Emilie, Anette och jag. Sista bilden är från när dom lämnade mig vid båten. Hejdå är något av det värsta som finns! Underbar vecka, vill verkligen tillbaka, men efter denna vecka började äventyret på rikigt! Det saknar jag ännu mer, bilder kommer inom kort hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kajsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela