kaajsaryden

dom är uppe på taken, alla är högt över staden

Publicerad 2011-08-17 23:11:16 i Allmänt,

varit hos simon hela dan igår och idag, tillbaka till civilisationen nu haha. men det är ju någon sorts jakt nu så har faktiskt inte träffat honom så mycket under dessa dagar. var även nere på tidningen igår för att berätta om min resa till Danmark. Har kommit på att jag saknar det jättemycket, till och med disken och hängmattan haha då är det illa. Vill tillbaka, var underbart. ska försöka få upp lite (hm massor) bilder här från resa iallafall. lite information också såhär en onsdags kväll, så här jag skrivit in mig på intensiv kurs till körtkort nu fram i höst. LÄNGTAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kajsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela