kaajsaryden

i´m only gonna tear you apart, told you from the start

Publicerad 2010-01-21 22:33:29 i Allmänt,


ge mig tillbaka sommaren nu!

torsdag, vad ska man säga? trött, pluggdag och ont i kroppen. Var uppe i Dackestupet och åkte snowboard med Elin och Lisa igår, ja vad ska man säga ner kom jag iaf ha ha. Men det var rikitigt roligt fast att man låg mer på marken än vad jag åkte men verkligen något jag ska pröva igen, på söndag josse(?)
Skolan idag har väl varit precis som vanligt, trivs verkligen med klassen och börjar få ordning på alla inlämningar och läxor. Det var ju faktiskt mitt nyårslöfte att jag skulle bli bättre att planner och lite bättre har det blivit.
Ja ska gå och lägga mig nu för att sova ut för imorn blir det att börja vid elva, det gillas!

 

Kommentarer

Postat av: josse

Publicerad 2010-01-22 13:31:13

på sööndag, då du :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-22 17:56:20

ja då ska jag visa dig höftrörelse ;) ha ha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kajsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela