kaajsaryden

it´s my heart you´ll break

Publicerad 2010-03-16 19:54:40 i Allmänt,

Var nere hos doktorn igår och kan man tänka sig, halsflus. Så nu blir det att äta penicillin i tio dagar och det medför att det inte bli några fotbollträningar eller gympalektioner på typ två veckor, ingen skola imorn plus att jag blir jättetrött av penicillinen så får se hur det går på föreställningarna. Men det löser sig, medicinen ska ju hjälpa så.
Annars har jag inte gjort så mycket idag, tv:n och datorn har varit mina bästa vänner under de senaste dagarna, dom ska få vara det ikväll också. Men ska bli en tidig kväll för mig, ska försöka sova bort det onda och vakna som en piggare människa imorn. Bra planering tycker jag.

Tjohej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kajsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela