kaajsaryden

dina ögon kan krossa min värld, som stenar mot glas

Publicerad 2009-12-07 19:24:18 i Allmänt,



måndag, en dag som har gått min väg. fick reda på småföratagarproven blev så glad för min lilla josses resultat men även för mitt egna, wiii:D sen har jag fått reda på att winnerbäck kommer till öland i sommar, och frida och jag började planera direkt hihi. ojoj vad jag längtar, kommer ju stå och tjuta hela konserten som på festivalen, han är bara bäst. men inte nog med detta så när jag kom hem och sa det till mamma hade hon redan bestämt att jag skulle få en biljett i julklapp, världens bästa julklapp helt klart tack mamma!!!
men ska tillbaka till pluggandet nu, längtar till denna vecka är slut. iaf tills på onsdag när jag har gjort fysikprovet men det kommer gå bra (hoppas vi) hihi
ne ska fortsätta att kära ner mig i winnerbäcks låtar medan jag lär in mig alla formler:)

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kajsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela