kaajsaryden

one of us

Publicerad 2009-12-21 20:23:55 i Allmänt,



bara en dag kvar till lovet nu, och idag gjorde vi vårt sista prov för denna termin:) asså jag fattar inte var tiden tar vägen, känns som att det var igår som man stod utanför kyrkan på skolavslutningen. men jag kan ju inte säga något annat än man saknar den tiden, den kommer alltid finnas i mitt hjärta. men nu är snart året slut och kan ju bara säga att jag trivs till tusen med så jag har det nu, fast att man saknar visa! och har haft ett underbart år kan man säga, hoppas 2010 blir lika bra och även lite bättre:)
ska ta på mig en par mjukisar och läsa "flickan som lekte med elden" med winnerbäck sjungade mkt bra avslutning på en bra dag:)

heeejsvejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kajsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela