kaajsaryden

tell me when you hear my heart stop

Publicerad 2010-08-05 19:19:23 i Allmänt,

Inte min dag idag, saknar allt och alla. Städa precis ur mitt skrivbord och hittade gamla papper och saker från tiden på högstadiet och kunde inte undgå att sakna det och inte blir det bättre att jag går och jobbar på centralskolan hela dagarna. 
Och just nu är typ alla på RIX och Simon är på Ölandet så här sitter jag helt övergiven haha. Bara för allt detta ska jag sätta mig ute i "hängstolen" och läsa och dricka en kopp te, så jag också kan säga att min dag har varit bra haha
rix 09

heeeej

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-05 21:50:36

Men liiiiiilla kaaaajsa kom upp till mig och mys haha, nu sitter jag och planerar våra äventyr wiiiii <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kajsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela