kaajsaryden

vi är dom som förlorar men jublar ändå

Publicerad 2010-01-11 19:10:33 i Allmänt,


Är verkligen helt slut efter en heldag i växjö men kan ju inte säga något annat än att det har varit mycket roligt, ha ha elin och jag har sprungit gata upp och gata ner och hittade lite gjorde jag faktiskt;
En t-shirt
Ett linne
Ett ROSA underställ som jag verkligen längtar till jag kan använda(!)
en ögonfransböjare
En rouge

En mycket trevlig dag med både kina och en fikapaus. TACK för en jättebra dag alla tre :)

Men är verkligen helt slut nu så sitter här i sängen och lyssnar på den bästa av dem bästa, ska försöka göra det sista av novellen så Lovisa kan få den imorn, men om jag känner mig själv blir det nog att läsa lite ist, men men det är svenska också ha ha;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-20 09:44:18

simooooon<333333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kajsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela