kaajsaryden

vi skulle klara vad som helst

Publicerad 2010-01-18 20:01:23 i Allmänt,


bjuder på en bild från nian, notera mitt ljusa hår ojoj asså.. host.

Sitter och försöker ta tag i mitt liv lite!
Idag har allt detta hänt; skratt på matten med kristin, bad och blivit kallad seg, segare och segast ha ha, josse och jag har blivit förföljda av en apelsindricka det är sant!, sista småföretagarlektionen lite synd faktiskt, kommer sakna min lilla smf-kompis voffvoffvoff! ha ha. Har även suttit vid datorn ist för att läsa i min engelskabok som snart måste vara utläst. Och kvällen avslutas nog med idrottsgalan, det går inte att missa! Min dag i stora drag, som vanligt mkt skratt, hoppat över allt viktigt. Men nu ska det bli annat, engelskaboken here I come....

tjotjo 

Kommentarer

Postat av: josse

Publicerad 2010-01-19 14:45:18

HAHA! flaskan :S

Postat av: Kristin

Publicerad 2010-01-19 21:10:54

Haha oj ja så otroligt många skratt det blir med dig! :) Me like! Inte en tråkig dag lixx :)

Postat av: kajsa

Publicerad 2010-01-21 09:39:31

HAHA`HAHA FLASKAN :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kajsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela