kaajsaryden

kom änglar

Publicerad 2010-07-27 19:25:25 i Allmänt,

Kom hem från Ölandet igår efter en "lång"helg med massa regn med med fina människor. Som sagt var det mycket regn så det blev ganska mycket mys i stugan med filmer och långa nätter. Och en supersuperfin avslutning på helgen blev det ju också med Winnerbäck som var helt sjukt bra. Hade verkligen sett fram emot det, men det var sjukt mycket bättre än vad jag kunde tänka mig. Stod nästlängst fram mittframför honom med Persson och några till. Det var helt sjukt! Ville verkligen stå där hela natten kändes det som. Bra helg + att min mobil har gått sönder ojoj. hihi
Så idag har allvaret börjat igen med jobb i den stekheta solen nere på marknadsplatsen. Och kan ni tänka er att det börjar likna en marknad snart iallafall. Så Linda och jag har stitit hela dag men nu blir det "När jag hör dig röst" och bra musik.

heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kajsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela