kaajsaryden

alla talar om dig hurricane

Publicerad 2010-03-19 11:53:29 i Allmänt,

Kan inte fatta att det är det nionde året som vi gör detta och att jag var bara sju när jag började med teatern. Helt ofattbart att man vågade gå upp på scenen när man var så liten och säga sina repliker asså. Hade genrep igår och det gick väl sådär för mig, kunde ju inte sjunga men har hört att det inte ska gå så bra på genrepen(?) hoppas det stämmer.
Ska faktiskt vara duktig nu och göra lite spanska och sen blir det ducshen och vid fem bär det av till Ordenshuset för att sminkas och sjunga upp sen är det dags, ucsh ucsh ha ha. Är faktiskt riktigt nervös och fjärilarna i magen har kommit fram också ucsh. Tänkte lägga upp lite bilder från de föregående åren, så här kommer lite bilder;





haha de två sista är gamla asså, skrattade lagom mycket när jag såg dem asså!
tjoflöjt

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2010-03-19 19:40:47

åhåh längtar lagom mycket tills vi ska åka och kolla!:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kajsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela