kaajsaryden

220310

Publicerad 2010-03-22 21:14:02 i Allmänt,

Helgen har bestått av teater fredag och lördag, gick ganska bra bara att min hals var sådär. Sen på lördagen blev det promenix med fru Bertilsson. Blev kanske inte världens längsta men blev en fotorunda iaf.
Men blev ändå en lyckad promenad, sen blev det hem och kolla på bandy med pappa. En bra helg

Idag var det då tillbaka till skolan efter en veckas sjukdom, känns verkligen bra att vara tillbaka. Bara att jag fick reda på att jag kommer nog inte kunna träna på minst två-fyra veckor och det gör mig ledsen. Hade tänk att jag skulle kunna börja träna nästa vecka men icke. Men som sagt bra att vara tillbaka iaf.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kajsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela