kaajsaryden

du lämnade mig ensam och självklart blev jag rädd

Publicerad 2010-03-03 19:50:13 i Allmänt,

Skolan gör så att jag får cirka noll fritid och den tiden är jag så trött så jag sover haha, men visst älskar vi nv iaf! Har haft en naturonsdag med mol-ränkning, engeri och x och y. Sen hem med halvfyra bussen och sen har jag sovit, så nu har jag hm... en och en halvtimme på mig innan Grey´s börjar (wiiiii) att göra iordning en engelskredovisning, matte till imorn och kanske göra det sista på svenskan(?) hm får se asså. men det roligaste är att jag lyckas alltid att hamna här iaf ha ha
Sitter nu här med tända ljus och Kent står för musiken och nu ska jag ta tag i mitt pluggande och vara en riktig naturare med glassögonen på nästippen!


skulle bara meddela att världensfinastegulligasteunderbarste benner fyller år idag, GRATTIS IGEN GUMSAN♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kajsa

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela